Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Σάσα Σταμάτη: «Το φτιαχτό δεν κρατάει πολύ, είναι όπως τα φαγητό στο τάπερ, που το βράδυ αρχίζει και βρωμάει»

Σάσα Σταμάτη: «Το φτιαχτό δεν κρατάει πολύ, είναι όπως τα φαγητό στο τάπερ, που το βράδυ αρχίζει και …
Για τη στιγμή της αποχώρησής της

από την εκπομπή «Πρωινό mou», αλλά και την επιστροφή της με τη μεσολάβηση του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδάαναφέρθηκε σε συνέντευξή της η Σάσα Σταμάτη. Συγκεκριμένα η δημοσιογράφος είπε όταν ρωτήθηκε σχετικά από το περιοδικό Zapping: «Αναπόφευκτα μετά από ένα χωρισμό αισθανόμαστε αποτυχημένοι , μόνοι και απογοητευμένοι. Αυτό όμως είναι ένα στάδιο, όχι μια διαρκής κατάσταση. Όταν όμως έρθει η επανασύνδεση, είναι σα να κερδίζεις ξανά τον πρώην σου. Δυστυχώς ή ευτυχώς, πιστεύω ότι ο άνθρωπος δεν αλλάζει. Έχω προσπαθήσει να αλλάξω κι αυτό κρατάει κανένα δεκάλεπτο, αλλιώς μπορεί και να σκάσω! Κάθε μέρα στην εκπομπή είναι μια καινούργια μέρα και ίσως η τελευταία. Όποιο λάθος έχω κάνει, είτε στη δουλειά μου είτε στη ζωή μου, το έχω πληρώσει. Οι αδυναμίες, τα λάθη και τα πάθη πληρώνονται. Έχει όμως κι αυτό τη γοητεία του. Έτσι συνέβη και την πρώτη χρονιά στην εκπομπή. Δεν φοβάμαι, γιατί δεν έχω να κάνω με μπαμπούλα ούτε με τρομάζει κανένας».



ΤΟ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΟ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου